فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
بارانباران، تا این لحظه: 7 سال و 3 روز سن داره

Zendegi ma

به بارانم

1396/9/8 15:38
نویسنده : Mahnaz
61 بازدید
اشتراک گذاری
به باران
سلام عزیزم .دیشب گذاشتمت خونه مامانجون و رفتم با بابا برچسب بخریم برای ویترین وقتی برگشتیم و اوردمت خونه دیدم وقتی میشینی نمی افتی البته هنوز یکم تعادل نداری و به چپ و راست کج میشی ولی فکر کنم تا یک هفته دیگه خوب خوب بتونی بشینی.هنوزم روزا گریه میکنی و نمیزاری کارای خونه را انجام بدم.از یک ماهگی به بعد اینطوری شدی که مدام باید بغلم باشی.یه روزایی دیگه واقعا خسته و کلافه میشم .میگم ولت کنم هرچی دلت خواست گریه کنی اخه کلی کارای خونه و ناهار پختنم میمونه ولی تا یکم گریه میکنی بازم دلم نمیاد و بیخیال ناهار و کارا میشم و میام بغلت میکنم.به امید روزی که یکم خودت خودتو سرگرم کنی و کاری به من نداشته باشی
بگو به همین خیال باش مامانی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Zendegi ma می باشد